Kleine voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Kleine voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Kleine voorbereidingen

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

02 Mei 2014 | Nederland, Zoetermeer

Nog iets meer dan 12 weken en dan is het zover.
Aankomende week mogen Michel en de kinderen hun buiktyfus vaccinatie halen, ik heb hem nog en is drie jaar geldig, wat nog precies kan.

Gisteren de parkeerservice alvast geregeld, zodat de auto 4 weken geparkeerd kan staan bij luchthaven Dusseldorf en een milieu sticker besteld voor de zekerheid, want daar lazen we het een en ander over op internet. De dames van de ANWB en een andere organisatie die ik er over belde konden me niet verder helpen.

In Sri Lanka is door Channa een huis geregeld voor als we daar in Negombo verblijven en ik kan zeggen dat op de foto's dat er prima uit ziet. http://www.agoda.com/nl-nl/sujeewani-villa/hotel/negombo-lk.html