Kleine voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Kleine voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Kleine voorbereidingen

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

02 Mei 2014 | Nederland, Zoetermeer

Nog iets meer dan 12 weken en dan is het zover.
Aankomende week mogen Michel en de kinderen hun buiktyfus vaccinatie halen, ik heb hem nog en is drie jaar geldig, wat nog precies kan.

Gisteren de parkeerservice alvast geregeld, zodat de auto 4 weken geparkeerd kan staan bij luchthaven Dusseldorf en een milieu sticker besteld voor de zekerheid, want daar lazen we het een en ander over op internet. De dames van de ANWB en een andere organisatie die ik er over belde konden me niet verder helpen.

In Sri Lanka is door Channa een huis geregeld voor als we daar in Negombo verblijven en ik kan zeggen dat op de foto's dat er prima uit ziet. http://www.agoda.com/nl-nl/sujeewani-villa/hotel/negombo-lk.html

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Als gezin op pad

Een mooie reis maken met ons vijfjes.

19 Augustus 2014

Lagune en Dutch Welcome Village

17 Augustus 2014

Een dagje naar de grote stad...Colombo

16 Augustus 2014

Dag 18..

14 Augustus 2014

Rondreis dag 10

12 Augustus 2014

Rondreis dag 9
Fam.

Michel, Heidi en hun drie kinderen Merel, Niels, Fabian gaan een mooie reis naar Sri Lanka maken. Heidi is er al twee keer geweest om les te geven aan kansarme vrouwen in de gezondheidszorg. Tijd om als gezin het mooie land te bezoeken.

Actief sinds 09 April 2014