1, 2, 3, 4...koffers - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fam. Storm - WaarBenJij.nu 1, 2, 3, 4...koffers - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

1, 2, 3, 4...koffers

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

27 Juli 2014 | Nederland, Zoetermeer

Ik had me echt voorgenomen 'maar' 3 koffers mee te nemen...echter het paste toch weer niet, koffer 4 werd van zolder geplukt.
We zullen zoals gewoonlijk wel weer veels te veel mee hebben, maargoed we zijn wel 4 weken onderweg en kunnen altijd nog één en ander achter laten.

Het wordt allemaal wel spannend, dinsdagochtend vroeg rijden zodat we om 11:30 de auto kunnen afleveren bij de luchthaven van Düsseldorf en dan rond half 3 op weg naar Dubai waar we rond middernacht aankomen. Na enkele uren vliegen we dan door naar Colombo.

Nu de laatste twee nachtjes nog, huis opruimen, vogel aandacht geven en de koelkast leegmaken, we zijn d'r bijna klaar voor.

• 27 Juli 2014 - 12:48

Bianca Van Delft:

stormpjes een hele fijne vakantie en vooral een veilige vlucht...dat jullie maar veilig mogen aankomen

• 27 Juli 2014 - 18:25

Diny:

Spannend. Een heel fijne tijd toegewenst.
    Groetjes, Diny

• 27 Juli 2014 - 21:31

Sandra:

Heel veel plezier en geniet lekker.