Aankomst, dag 1 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Aankomst, dag 1 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Aankomst, dag 1

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

30 Juli 2014 | Sri Lanka, Negombo

Nadat we dinsdag rond 8 uur van huis vertrokken zijn we zonder problemen...jaja vakantietijd, naar Düsseldorf gereden waar we meer dan een uur te vroeg waren om te auto af te leveren.
Na een telefoontje kwamen ze deze halen en konden we de koffers inleveren...dachten we want die balie gaat uiterlijk drie uur voor vertrek pas open :-).

Half 4, precies op tijd vertrok de vlucht met een toestel van Emirates, de triple 7 op weg naar Dubai.
De kinderen vermaakten zich prima en het wachten rond middernacht op Dubai werd er ook niet geslapen. 02:45 Uur vertrok de volgende vlucht naar Colombo. Na wat aandringen hebben Fabian en Niels toch even getukt, Merel houdt haar ogen stijf open. En Michel en ik lukt slapen ook niet echt...dat hebben we vanmiddag middels een uurtje tukken even getracht.
Om kwart voor 9 (hier 4,5 uur later dan in Nederland) landden we op Colombo AirPort en nadat we ons visum hadden en de koffers, konden we Channa ontmoeten die we al snel zagen staan.
Hij bracht ons naar Louis, waar deze samen met Sampath ons al op stond te wachten, voor mij een leuk weerzien.
De kamers geshowd en binnen 5 minuten waren de koffers open getrokken en was de zwemkleding er uit gevist en lagen ze in het zwembad...voor uren. Tot ook Merel aan de slaap toegaf en op bed een uiltje knapte.
Einde van de middag even over het strand gewandeld, terrasje gepakt en wat gegeten en nu is het 8 uur en liggen de kinderen nog even in het zwembad om wel op tijd naar bed te gaan want morgenochtend 8 uur staat de eerste trip op het programma; varen over het Dutch Canal.

• 31 Juli 2014 - 00:06

Carolien, Michel En Dionne:

Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Klinkt allemaal fantastisch. Veel plezier!
    Groetjes van de van der Vlistjes :)

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Als gezin op pad

Een mooie reis maken met ons vijfjes.

19 Augustus 2014

Lagune en Dutch Welcome Village

17 Augustus 2014

Een dagje naar de grote stad...Colombo

16 Augustus 2014

Dag 18..

14 Augustus 2014

Rondreis dag 10

12 Augustus 2014

Rondreis dag 9
Fam.

Michel, Heidi en hun drie kinderen Merel, Niels, Fabian gaan een mooie reis naar Sri Lanka maken. Heidi is er al twee keer geweest om les te geven aan kansarme vrouwen in de gezondheidszorg. Tijd om als gezin het mooie land te bezoeken.

Actief sinds 09 April 2014