Dag 4 relax, dag 5 d'r op uit - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Dag 4 relax, dag 5 d'r op uit - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Dag 4 relax, dag 5 d'r op uit

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

03 Augustus 2014 | Sri Lanka, Negombo

Dag 4 hadden we een rustdag bij Louis' place. Heerlijk rustig aan, beetje zwemmen beetje zonnen en de kinderen zaten de hele dag zowat binnen.
's Avonds weer lekker gegeten, een heerlijke Sri Lankaanse Rice and Curry.
Toen Michel en ik bij thuiskomt nog buiten een drankje zaten drinken kregen we bezoek van een 'gast'.
Michel zegt ineens quasi nonchalant dat er een rat achter me langsloopt en ik zat daardoor bijna op tafel. Sara, de dobberman van Louis snel geroepen en die verloste mij van het enge beest. Een hap en rat deed niets meer. Als verrassing voor baas Louis legde Sara hem vol trots op de deurmat.

Vandaag, dag 5, zijn we na het ontbijt opgehaald door Rochal, een vriend van Channa. Hij nam ons mee naar een boeddhistische tempel in Negombo, prachtig zien deze er uit van binnen. Er waren kinderen op zondagsschool. Daarna naar het strand waar vis lag te drogen en erna zijn we naar de zondagsmarkt geweest. Erg leuk om te zien, kleding, groenten/ fruit en kruiden. Er werden zelfs voor onze ogen kippen geslacht en meneer de slachter liet vol trots zien hoe dit ritueel gebeurde en dat geslachte kip zelfs nog een ei in haar had.

Vanaf morgen gaan we 10 dagen rondreizen met Rochal, want Channa is nog op pad met andere gasten.
We starten morgen met twee dagen Mirissa alwaar we schildpadden gaan zien en hopelijk ook walvissen.

We moeten daar bezien of we internet hebben om updates te schrijven.

• 03 Augustus 2014 - 16:47

Caroline:

Ola, alles goed? Leuk om jullie belevenissen te lezen? Hadden kids geen zin in pool vandaag??

• 03 Augustus 2014 - 17:45

Fam. Storm:

Uiteindelijk zijn ze gaan zwemmen. Maar begin van de dag hadden ze geen zin hahaha.
    Kun jij een heel verslag lezen? Ik zie namelijk telkens maar 1 zin en heb het al tig keer aangepast.