Rondreis dag 10 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Rondreis dag 10 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Rondreis dag 10

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

14 Augustus 2014 | Sri Lanka, Kandy

Vandaag de laatste dag van de rondreis na een geweldig ontbijt in voor deze rondreis het beste hotel vertrekken we richting Pinawella om er op een olifant te zitten en naar het olifanten weeshuis te gaan.

Het olifant 'rijden' is leuk maar natuurlijk wel zielig voor die beesten. Maar wat zit je hoog en super om door water en natuur te lopen.

Daarna naar het olifanten weeshuis, voor mij de derde keer kaar dit blijft geweldig om te zien. De olifanten die vanaf land door de winkelstraat naar de rivier worden geleid en dan bijna het water inrennen is zo gaaf. Hier staan ze dan twee uur en dan gaan ze dezelfde weg terug. 3x Per dag hebben ze dit uitje.

Na de lunch rijden we terug naar Negombo waar we rond half 5 aankomen bij Louis z'n huis. Louis is momentel in Nederland dus we treffen alleen Sampath. Sampath brengt voor ons was weg die we de afgelopen twee weken hebben gebruikt en dat kost echt niks hier dus waarschijnlijk doen we het tegen het eind nog een keer zodat alles schoon mee terug gaat, scheelt thuis.

Nu relaxen en bijkleuren want dat is er nog weinig van gekomen.