Lagune en Dutch Welcome Village - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Lagune en Dutch Welcome Village - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Lagune en Dutch Welcome Village

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

19 Augustus 2014 | Sri Lanka, Negombo

Gisteren zijn we gaan varen op de lagune in Negombo, wat een rust en prachtige natuur. Inhad het al twee keer eerder gedaan maar nu gezellig met elkaar. Verschillende varanen gezien, vlinders, ijsvogels en vissers.

Vandaag gingen we naar het Dutch Welcome Village voor oudere daklozen die er een onderdak krijgen. Twee jaar geleden is Herman Steur overleden, een Nederlandse man die het heeft opgezet. Allemaal benamingen van bekende Hollanders of straatnamen. De kinderen waren onder de indruk van de mensen die er wonen en zelfs de dementerenden deed hen wat. Het ziet er nu het onder een nieuwe bestuurder valt in en in triest uit.
Je zou zo graag iets willen doen aan de omstandigheden waarin deze mensen leven, alleen zij vinden het goed, ze hadden notabene niets.

Morgen Michel en de kinderen laten zien waar ik heb lesgegeven in het Nightingale Nursingcentre en hopelijk Mrs Perera en enkele bewoners en mensen die er werken ontmoeten.

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Als gezin op pad

Een mooie reis maken met ons vijfjes.

19 Augustus 2014

Lagune en Dutch Welcome Village

17 Augustus 2014

Een dagje naar de grote stad...Colombo

16 Augustus 2014

Dag 18..

14 Augustus 2014

Rondreis dag 10

12 Augustus 2014

Rondreis dag 9
Fam.

Michel, Heidi en hun drie kinderen Merel, Niels, Fabian gaan een mooie reis naar Sri Lanka maken. Heidi is er al twee keer geweest om les te geven aan kansarme vrouwen in de gezondheidszorg. Tijd om als gezin het mooie land te bezoeken.

Actief sinds 09 April 2014