Dag 18.. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Dag 18.. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Dag 18..

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

16 Augustus 2014 | Sri Lanka, Negombo

Al een paar dagen terug in Negombo en even gerelaxed. Beetje zwembad, lezen, op de iPad, wandelen en eten en drinken natuurlijk.
Vanochtend belde Channa om te horen hoe het ons vergaat en kwam vanmiddag even gezellig langs. Hij heeft ons afgezet in downtown Negombo waar we wat slenterden over de markt en een supermarkt bezochten. Erna hebben we er heerlijk avond gegeten waarna we een tuk-tuk terugnamen. De jongens op onze schoot, Merel er naast en scheuren maar door het Srilankaanse verkeer.
Morgen brengt Channa ons in de ochtend maar Colombo om daar een paar uurtjes rond te lopen maandag gaan we met hem naar Radnapura om er te zwemmen bij een waterval en te genieten van natuurschoon.
Woensdag laten Channa en ik zien waar ik heb lesgegeven in 2011 en 2013 in het Nightingale nursingcentre van Ms Perera.