Dag 18.. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu Dag 18.. - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Fam. Storm - WaarBenJij.nu

Dag 18..

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Fam.

16 Augustus 2014 | Sri Lanka, Negombo

Al een paar dagen terug in Negombo en even gerelaxed. Beetje zwembad, lezen, op de iPad, wandelen en eten en drinken natuurlijk.
Vanochtend belde Channa om te horen hoe het ons vergaat en kwam vanmiddag even gezellig langs. Hij heeft ons afgezet in downtown Negombo waar we wat slenterden over de markt en een supermarkt bezochten. Erna hebben we er heerlijk avond gegeten waarna we een tuk-tuk terugnamen. De jongens op onze schoot, Merel er naast en scheuren maar door het Srilankaanse verkeer.
Morgen brengt Channa ons in de ochtend maar Colombo om daar een paar uurtjes rond te lopen maandag gaan we met hem naar Radnapura om er te zwemmen bij een waterval en te genieten van natuurschoon.
Woensdag laten Channa en ik zien waar ik heb lesgegeven in 2011 en 2013 in het Nightingale nursingcentre van Ms Perera.

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Als gezin op pad

Een mooie reis maken met ons vijfjes.

19 Augustus 2014

Lagune en Dutch Welcome Village

17 Augustus 2014

Een dagje naar de grote stad...Colombo

16 Augustus 2014

Dag 18..

14 Augustus 2014

Rondreis dag 10

12 Augustus 2014

Rondreis dag 9
Fam.

Michel, Heidi en hun drie kinderen Merel, Niels, Fabian gaan een mooie reis naar Sri Lanka maken. Heidi is er al twee keer geweest om les te geven aan kansarme vrouwen in de gezondheidszorg. Tijd om als gezin het mooie land te bezoeken.

Actief sinds 09 April 2014